6.2.11

haq?

minggu lepas encik ben hantarkan saye pulang ke rumah, kami singgah sebentar di jusco seremban 2, jalan2, tgk muvie..disebabkan tak tahu nak tengok cerite ape, saye pun cadangkanlah tengok crite haq..seperti biase, encik ben hanye mengiyakan sahaja..permulaan cerite da nampak effect2 grafik yg menarik..bile crite bermula, saye ternanti2 saat best..tp makin ditunggu makin bosan..rase macam nak tidur je tgk cite ni..ape yg menarik hanye effectnye saje..jalan crite saye tak paham..ape fungsi bola2 api berwarna oren tu..yg peliknya, si bad lakonan adi putra, sngt berdendam dgn keluarga haq sbb kematian ayahnya, tp dia sanggup pulak cederakan mak sendiri..ape kes, dgn ayah die sayang sampai sggup balas dendam kt org lain tapi dgn mak tak ambil berat sampai snggup cederekan mak die..pelik..pelik..penghabisannye pulak, gaduh2 cmtu je..saye rase sgt2 tak berbaloi tgk cerite haq ni..huhu..ade sape2 setuju? huhu!~




4 comments:

FaZira HaLiM said...

stuju cekgu! hehe

bosan giler okeeii

lolitasinta said...

setujuu !!!!
ta bess pownnn !!!
ngntok jee !!

lolitasinta said...

setujuu !!!!
ta bess pownnn !!!
ngntok jee !!

bella bell said...

setuju...sye da tgk mse hari 1st dye tayang...mmg xbez!! huhuu