13.9.11

melawat kota bersejarah.

3 september yg lepas saya dan bf saya ke bandar melaka..
dah lama teringin nak melawat kota bersejarah tu..
antara yg menarik kat sana menara taming sari, kota afamosa, mahkota parade, kapal, beca2, dll..
ni antara gambar2 yg sempat diambil di sana..
melaka mmg best, tak sempat nak explore semua..
len kali nak pergi lagi. :)


















lambat upload sebab asik terlupa je.. ;p

2 comments:

addin NA diena said...

hehehe..saya yg duk melaka ni pun,xde kesempatan nak pergi taming sari tu lagi..hehehe..

ziema cindalena said...

biase la tu, saya duduk port dickson tp x slalu mandi laut, orang yg jauh2 plak dtg melancong kt sini. ^_^