6.12.10

my holiday is ended

cuti saye selama 3 minggu telah pun tamat..
cuti yang baru saje berlalu sangat kosong dan membosankan...
kebanyakan hari2 yang saye lalui mase cuti tu dihabiskan di rumah je..
kalau bosan, si oren la jd mangsa buli saye..hehe


video
si oren yang dibuli..sampai terkatik-katik die berjalan..haha~


tp cuti ni ade jugak keluar, tu pun sekitar pd je..
pegi jalan2 kat funfair pd dengan akak n adik..
jalan2 beli barang kt pekan pd dengan mak..
time2 cuti ni mmg penuh la jalan kt pd..
ramai yang datang melawat pd, berkelah kat pantai..
ade yang datang dari jauh..menginap kat hotel2 sekitar pd..
hehe..sedangkan saye yang dekat pun, setahun skali je jejak ke pantai..


then, nasib baik la sempat keje 2 kali pada hari ahad..
memandangkan mase cuti ramai yang menginap hotel..
tenaga kerja pun jadi tak cukup..
jd banyak la peluang pekerjaan yang ade untuk keje sementare..
saya amik peluang ni untuk keje sbg housekeeping..
walaupun gaji tak seberape dan penatnye amat la sgt..
sekurang-kurangnye, ade jugak la benda yang berfaedah saye buat waktu cuti tu..


saye kat atas tu..hehe




dan sekarang..
bermula la kehidupan saye di ukm semula..
selama 2 minggu akan berkampung...
dan seterusnya bermulalah sesi pembelajaran sem 2 di tahun 2 ni...


baru tadi dapat tahu result exam akan diumumkan pada 10 dis..
ermm..lagi 4 hari je lagi...
hukhuk..macam mane la result saye nanti..
uwaa~~ takutnye~~