27.12.10

rindu jadi PC MMP...

ape PC tu?? PC tu stand for pemudah cara..
pemudah cara ni lebih kurang macam fesilitator la..
tadi time bosan2 tibe2 rase mcm nak belek2 gambar mase MMP dlu..
MMP ni ape pulak?? MMP ni minggu mesra pelajar..
saye salah sorang PC mase MMP tahun 1 tahun ni..
jadi ajk publisiti..sepanjang minggu tu keje saye amik gambar..

benny tu nickname saye sbg PC..

saye berbaju F1 PC..

sume keletihan sampai tetido...
seriously, mase minggu tu memang penat sgt3..
tak cukup tido tak cukup rehat...

candid..tak prasan langsung sape yg amik gambar ni..

semangat zabarian!!!

rindukan kegembiraan seperti ini...

saye rindu sangat tyme nih!
sebab mase tu semuanya bersatu..
semua bersemangat...
harapan saye semangat kekolejan tu terus tersemat di hati PC2 baru akan datang...


1 comment:

Azie Azra said...

aaaa.teringt lak mggu orientasi tu kna pkai selendang biru.hua hua.2mggu ukm bazir je.pastu p indo.huh penat je